Sări la conţinut

A inceput pregatirea Zilei Bolilor Rare

27 noiembrie 2009

In cadrul Intalnirii Comitetului National pentru Boli Rare, desfasurate in perioada 20-21 noiembrie 2009, a inceput pregatirea campaniei Ziua Bolilor Rare 2010.

S-a decis tema campaniei – SANATOSI SAU BOLNAVI – PARTENERI PENTRU VIATA.

În urma discuţiilor au rezultat următoarele idei:
Crearea unei strategii de comunicare care să includă şi Ziua Bolilor Rare.
ACTIVITĂŢI ÎN STRATEGIA DE COMUNICARE
 Spot publicitar radio şi TV (Doina Popa – Cerere CNA)
 Emisiuni la televiziunile locale
 Helpline şi acces la informare cu privire la bolile rare
 Colaborarea cu mediul educaţional
 Realizarea unui web-site
 Studiu de caz care să prezintă o situaţie reală
 Sondaje de opinie
 Promovare în staţiile de metrou (contact – Andrei Oxana)
 Cooptarea unei persoane publice pentru promovarea spotului publicitar
 Campania se va adresa publicului larg
 Maria Puiu a sugerat corelarea activităţii „Ziua Bolilor Rare” cu Ziua Voluntariatului – 5 decembrie pentru identificarea voluntarilor care vor participa la campania din 28 februarie 2010

OBIECTIVE
 Implicarea medicilor de familie in diagnosticarea bolilor rare
 Cresterea gradului de informare cu privire la bolile rare pentru parinti, familie şi alte persoane interesate
 Promovare centrală – la nivel naţional şi promovare locală
 Parteneriat cu Ministerul Sănătăţii pt întreaga campanie
 Obţinerea unor programe de diagnosticare cât mai eficiente
 Incluziunea socială a persoanelor cu boli rare

ORASE IMPLICATE IN CAMPANIE:
Carei – Asociaţia Werdnig Hoffman, Oradea, Câmpina, Bucureşti – Georgiana Niţu, Turda, Timişoara, Sibiu, Tg Mureş, Zalău – APWR, Braşov – Asociaţia Copii de Cristal, Iaşi – Spitalul de copii, Maternitate, Cluj-Napoca, Craiova, Braşov, Târgu Jiu

Dorica Dan a prezentat următoarele aspecte referitoare la campanie:
– sunt necesare resurse din toate domeniile;
– in urma aplicarii unor chestionare de evaluare a calitatii vietii pacientilor cu boli rare se vor stabili serviciile necesare;
– campania se va derula pe o perioada mai indelungata, care trebuie sa marcheze prin importanta sa;
– campania va fi un debut pentru promovarea si punerea in aplicare a Planului National de Boli Rare;
– exista o strategie pentru aceasta campanie care va fi aplicata pe o perioada de 3- 4 ani.
– este o campanie de informare care se adreseaza tuturor si se focalizeaza pe nevoile pacientului cu boli rare;

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: